Back

Sorry2.. member2 blogger... aku lama tak update blog.. nak kata bizy tak la bizy sangat.. tapi boleh dikatakan bizy gak r.. dalam 2,3minggu nie.. dengan project dustbin mesra pengguna la.. bagi subject rekabentuk industri la.. dengan lab report.. campur dgn malas aku nak update blog nie..
Banyak bendak aku nak tulis... bila dah ada mood nak update blog nie... Entah kenapa kena ada mood bila nak update blog.. nampaknya.. aku belum blogger sejati lagi la nie...
RAmadhan dah menjelama... em.. so beramalla korang semua dan juga diri aku... sebelum syaitan dilepaskn balik apabila ramadhan memutup tirainya...
Semalam, aku leh sms dgn membr aku yg buat medic kat UKM KL, kat chowkit 2...
ia tulis.. "cara yang terbaik untuk hilangkan sakit kepala ialah dengan membuat solat sunat dua rakaat... Ini kerana darah akan mengalir deras kat otak kita tu semasa sujud.. So semasa sujud last.. sujud lama sikit... DIsamping pada waktu sujud tu.. kita dekat dengan Tuhan kita.. BIla kita keadaan biasa(berdiri,duduk, selain dr kedudukan sujud la).. darah tidak melalui sesetengah salur darah kat otak melainkan dengan kedudukan ketika kita bersujud"
So, korang semua atau diriku sendiri.. janganla brgantung dengan ubat tu.. tu semua bahan kimia.. terutamanya paracetamol.. Korang tahu tak?? Ginjal(Buah pinggang) kita yang sebesar kacang pis akan brsusah payah dan berkerja dengan lebih kuat apabila kita makan ubat2 jenis tahan sakit nie taw!!! Hargai la ginjal korang walaupun korang tahu ada dua..
0 Responses