Sakit

Kadang2 aku merasakan.. ada kenikmatan semasa sakit nie... aku sentiasa ingat kat ALLAH..
Kali nie.. Badan aku agak lemah, mana tak nya.. Sakit beguk(bengkak kelenjar di bwh telinga), kebas,sengal kat kaki yg cedera tempoh hari tu, mungkin aku rasa ni kesan sampingan daripada ubat pain killer yg aku makan selalu untuk hilangkan rasa sakit di kaki aku.. Aku dah fedup dah nie... aku dah lama rehat dari main taekwondo.. semua event tournament .. aku tak boleh join..
Fitness aku dah kurang.. badan dah lemah.. asyik ngantuk je.. Petang nie aku balik umah mak aku... Aku balik nak rehat betul2.. At least biar hilang beguk ni dulu.. baru aku dtg UTM balik..
Tapi aku tetap bersyukur... Sebab aku ada mak aku yg selalu care aku... Ye la.. mak mana tak sayangkan anaknya.. Thank u very much for my MOM.. I love u very well.. Azri janji dgn mama.. azrie takkn kawin selagi azrie tak senangkan mak dan nenek dulu... dan juga menjadi anak yg baik.. Amin..
1 Response
  1. musafir Says:

    leh comment gak akhirnya